#0 - July 27, 2010, 9:46 a.m.
The language/grammar is pretty decent, which took me awhile to actually realise that the email address was suspicious. That, and the fact that the email account that received their email was not linked to my actual wow account in any way.
And they actually sent it in two languages. Wow.
The fake links in the mail goes to
wow-europe.invest-security.com/
Just a heads up.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Battle.net Account - Information Change Notice
From: Blizzard Entertainment (account@blizzard.sales.com)
Sent: 21 July 2010 02: 47AM
To: **********@hotmail.com
English speaking customers: Please refer to the start of this mail
Para los clientes de España: por favor vaya a la Sección II de este correo electrónico.
Hello,
This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.net account: ************@hotmail.com.
Your password has recently been modified through the Account Management website.
*** If you made this password change, please disregard this notification.
However, if you did NOT make any changes to your password, we recommend you contact Blizzard Billing & Account Services for assistance keeping your account as secure as possible.
For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team.
Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
-----------------------------
Hola,
Esto es una notificación automática sobre los cambios realizados recientemente a tu cuenta de Battle.net ***************@hotmail.com.
Tu información ha sido modificada recientemente a través del sitio web de Gestión de la Cuenta.
*** Si has realizado este cambio, haz caso omiso de esta notificación.
Sin embargo, si NO has realizado ningún cambio a tu información, te recomendamos que te pongas en contacto con el Departamento de Suscripciones de Blizzard para que te ayuden a mantener tu cuenta lo más segura posible.
Si deseas más información, haz clic aquà para consultar la sección de preguntas frecuentes o ponerte en contacto con el Departamento de Suscripciones.
La seguridad de la cuenta es responsabilidad exclusiva de su titular. Te avisamos de que si la seguridad de tu cuenta queda comprometida, normalmente los representantes de Blizzard deben bloquearla. En estos casos, el equipo de Administración de Cuentas necesitará que le envÃes un fax con tu identificación antes de activar la cuenta para jugar de nuevo.
Atentamente,
El equipo de cuentas de Battle.net
PolÃtica de protección de datos